Markedsplan

Med innsikt, smart strategi og riktig taktikk finner vi veien til mål

markedsplan

Uten kart og kompass er det lett å gå seg bort i en jungel av virkemidler. Start derfor året med en markedsplan der innsikt og kunnskap om landskapet du opererer i legges til grunn for dine strategiske valg og taktiske virkemidler for å nå dine mål.

Med grunnleggende innsikt og kunnskap om ditt marked og dine konkurrenter, hjelper vi deg med å lage en oversiktlig, målbar og treffsikker markedsplan som sørger for at du når dine mål. Planen deles i tre faser; Diagnostikk, Strategi og Taktikk, og inneholder følgende punkter

Diagnose
- Historikk og ny innsikt
- Segmentering

Strategi
- Målgrupper
- Posisjonering
- Branding (personlighet og egenart)
- Smarte strategiske mål

Taktikk
- Kommunikasjon

La oss komme i gang med din plan.

Ta kontakt for et møte.

Vi hjelper deg med

Markedsplan

Branding

Reklame

Design

Teknologi

SEO
 

Alt om markedsplanlegging

Innsikt

Vi hjelper deg med

Markedsplan

Branding

Reklame

Design

Teknologi

SEO
 

Last ned gratis ppt-mal for din markedsplan, eller ta kontakt for et uforpliktende møte.

La oss hjelpe deg med markedsføring som setter spor så du lettere blir husket og valgt i en kjøpssituasjon.

Tjenester

markedsplan

Markedsplan

Finn veien til mål med en god markedsplan basert på innsikt, smarte strategiske mål og riktig taktikk.

branding

Branding

Bygg ditt brand med en unik personlighet og egenart, så blir du husket og vurdert i en kjøpssituasjon.

reklame_ny

Reklame

Kombinér kreativ emosjonell reklame og rasjonell salgsaktivering for maksimal effekt.

design2

Design

Skap gode kundeopplevelser med et brukervennlig og intuitivt design.

teknologi

Teknologi

Øk din konkurransekraft med smart teknologi og sømløse kundereiser.

seo4

SEO

Kom deg helt til topps på organiske søk etter dine produkter og tjenester.

Innsikt

Innsikt

Dette sier «The Double Jeopardy Law» om å skape vekst

Forskning utført av Ehrenberg-Bass Institute of Marketing Science ved Oxford Universitet i Australia slår fast følgende om The Double Jeopardy Law for å skape vekst.

Les mer

Slik skapes vekst

Bygg din markedsplan på innsikt, smarte strategiske mål og riktig taktikk

Denne metodikken er veletablert blant virksomheter over hele verden, og startet med Neil McElroys memo fra 1931, som handler om diagnostikk, strategi og taktikk.

Les mer

Markedsplan

Med Bothism treffer du både hjertet og hodet, og skaper størst vekst

«Any idiot can do the short term. Any idiot can do the long term. The trics is to do both»
– Hugh Johnston - CFO Pepsi.

Les mer

Kommunikasjon

Faglig påfyll

Les mer

Innsikt

Her kan du lese om hvordan du etablerer en god markedsplan med strategiske valg og tilhørende taktiske virkemidler, og hva som er viktig for å oppnå best mulig resultat av din markedsføring.