Leonberg-logo-ikon_orange
Leonberg-logo-ikon_orange
Leonberg_reklamebyra
Leonberg_reklamebyra

Vi tar personvern på alvor

Når du besøker denne nettsiden, kan nettleseren din lagre informasjonskapsler (cookies). Noen brukes til statistikk, og andre er lagt inn av tredjeparttjenester.
Ved å klikke 'Godta alle' aksepterer du bruk av cookies. Les mer her
GODTA ALLE
VELG

Skill deg ut
og brøl kreativt

Strategi | Branding | Kommunikasjon 

Strategi | Branding | Kommunikasjon

Referanser

Branding

Choose to send it via sea

Viasea-furniture

ViaSea

Choose to send it via sea

Viasea-furniture

Branding, Reklame

Vi tar Ingen snarvei til det grønne skiftet

Mataki-b%C3%A6rekraft-annonse_3

mataki

Vi tar Ingen snarvei til det grønne skiftet

Mataki-b%C3%A6rekraft-annonse_3

Nettsider og teknologi

Kanskje en av verdens mest avanserte katalogproduksjoner

sono-skole_2

Sono

Kanskje en av verdens mest avanserte katalogproduksjoner

sono-skole_2

Branding, Design, Nettsider og teknologi

Visuell identitet, branding og nettsider

vigres_letterhead

Vigres

Visuell identitet, branding og nettsider

vigres_letterhead

ViaSea

Choose to send it via sea

Viasea-furniture

ViaSea

Choose to send it via sea

Viasea-furniture

mataki

Vi tar Ingen snarvei til det grønne skiftet

Mataki-b%C3%A6rekraft-annonse_3

mataki

Vi tar Ingen snarvei til det grønne skiftet

Mataki-b%C3%A6rekraft-annonse_3

Sono

Kanskje en av verdens mest avanserte katalogproduksjoner

sono-skole_2

Sono

Kanskje en av verdens mest avanserte katalogproduksjoner

sono-skole_2

Vigres

Visuell identitet, branding og nettsider

vigres_letterhead

Vigres

Visuell identitet, branding og nettsider

vigres_letterhead

Frigaard Bolig

Urbant og grønt boligprosjekt i sentrum av Sarpsborg

Dronning_hero600

Frigaard Bolig

Urbant og grønt boligprosjekt i sentrum av Sarpsborg

Dronning_hero600

Purblu

Branding og forpakningsdesign som setter spor

Purblu_eske_blue_background

Purblu

Branding og forpakningsdesign som setter spor

Purblu_eske_blue_background

Are Treindustrier AS

Branding med fokus på miljø og bærekraft

Are_brand_hero 600

Are Treindustrier AS

Branding med fokus på miljø og bærekraft

Are_brand_hero 600

Frigaard Bolig

Høgli boligprosjekt på toppen av Mysen

hogli2

Frigaard Bolig

Høgli boligprosjekt på toppen av Mysen

hogli2

VPK Peterson Norge

Prisvinnende messedesign bygd av papp

peterson-hero600

VPK Peterson Norge

Prisvinnende messedesign bygd av papp

peterson-hero600

Økern Portal

Digital signage i Norges mest teknologiske bygg

%C3%98kern_Portal_Takterrasse_v04_3destate_no_21_04_2020-scaled

Økern Portal

Digital signage i Norges mest teknologiske bygg

%C3%98kern_Portal_Takterrasse_v04_3destate_no_21_04_2020-scaled

Redningsselskapet

Magasinet for båtfolket

rsmagasinet600

Redningsselskapet

Magasinet for båtfolket

rsmagasinet600

Frigaard Bolig AS

Tribunen boligprosjekt – med utsikt som tar pusten av enhver

Tribunen-hero600

Frigaard Bolig AS

Tribunen boligprosjekt – med utsikt som tar pusten av enhver

Tribunen-hero600
Sono
skill
sulland
Visma_international
amedia
sarpsborgmetall
bdo
GlommaPapp
mataki
virke
Veidekke
SIO
sportdirekt
økernportal
viasea

Se alle referanser

Referanser

Våre tjenester

Markedsplan

Finn veien til mål med en god markedsplan basert på innsikt, smarte strategiske mål og riktig taktikk.

Branding

Bygg ditt brand med en unik personlighet og egenart, så blir du husket og vurdert i en kjøpssituasjon.

Reklame

Kombinér kreativ emosjonell reklame og rasjonell salgsaktivering for maksimal effekt.

Design

Skap gode kundeopplevelser med et brukervennlig og intuitivt design.

Nettsider og teknologi

Øk din konkurransekraft med smart teknologi og sømløse kundereiser.

SEO

Kom deg helt til topps på organiske søk etter dine produkter og tjenester.

BrandBlogg

AdobeStock_462933809

Prøv å frist en mett sovende løve med en blodig biff. Det er nytteløst.

Publisert 15.09.2023

Det samme gjelder 95% av markedet som til en hver tid ikke er i en kjøpssituasjon for ditt produkt. 95:5 loven om markedsføring snur alt på hodet og forteller deg hva du bør gjøre for å skape langsiktig vekst blant mette sovende kunder.

Prøv å frist en mett sovende løve med en blodig biff. Det er nytteløst.
Elefant

Hvordan skille seg ut i en jungel av merkevarer?

Publisert 12.09.2023

En sentral del av din markedsstrategi bør handler om utvikling, investering og bruk av unike merkevarekoder – for å bli sett, gjenkjent og husket av flere mennesker når de kommer i en kjøpssituasjon.

Hvordan skille seg ut i en jungel av merkevarer?
Leonberg_seddel_fire

Brenner du penger?

Publisert 03.09.2023

Vi i Leonberg Reklamebyrå mener det «brennes» altfor mye penger i form av for forsiktig grunnprising, store rabatter, unødvendige kampanjer, store nedsalg og paniske prisreduksjoner. Effekten av denne type «feilprising» vil føre til at selv om omsetningsutviklingen ser sterk og god ut, så triller ikke pengene helt ned på resultatlinjen (Ebitda).

Brenner du penger?
P%C3%B8lse

Hva er merkevarens viktigste jobb, og hvorfor velger de fleste produktet til høyre?

Publisert 28.08.2023

Alle merkevarer er forskjellige i form av sitt navn og sin unike profil og identitet. Utover det er konkurrerende merkevarer svært like med tanke på funksjonalitet og egenskaper, og har som fellesnevner at de stort sett dekker samme behov for å få utført en jobb.

Hva er merkevarens viktigste jobb, og hvorfor velger de fleste produktet til høyre?

Se flere blogger

BrandBlogg

Komplett løsning
for salg av bolig
og tilvalg

Innsikt som setter spor

Innsikt
branding_Leonberg

Dette sier «The Double Jeopardy Law» om å skape vekst

Dette sier «The Double Jeopardy Law» om å skape vekst

Forskning utført av Ehrenberg-Bass Institute of Marketing Science ved Oxford Universitet i Australia slår fast følgende om The Double Jeopardy Law for å skape vekst.

Lær mer

Slik skapes vekst
strategi

Bygg din markedsplan på innsikt, smarte strategiske mål og riktig taktikk

Bygg din markedsplan på innsikt, smarte strategiske mål og riktig taktikk

Denne metodikken er veletablert blant virksomheter over hele verden, og startet med Neil McElroys memo fra 1931, som handler om diagnostikk, strategi og taktikk.

Lær mer

Markedsplan
reklame7

Med Bothism treffer du både hjertet og hodet, og skaper størst vekst

Med Bothism treffer du både hjertet og hodet, og skaper størst vekst

«Any idiot can do the short term. Any idiot can do the long term. The trics is to do both»
– Hugh Johnston - CFO Pepsi.

Lær mer

Kommunikasjon

Faglig påfyll

Les mer

Innsikt

Her kan du lese om hvordan du etablerer en god markedsplan med strategiske valg og tilhørende taktiske virkemidler, og hva som er viktig for å oppnå best mulig resultat av din markedsføring.

Les mer

Innsikt

La oss hjelpe deg med branding som setter spor så du lettere blir husket og valgt i en kjøpssituasjon.

Ta kontakt med oss i Leonberg for en uforpliktende prat om hvordan vi kan hjelpe deg å nå dine mål.