Leonberg
Leonberg-logo-ikon_orange
Leonberg_reklamebyra
Leonberg_reklamebyra

Vi tar personvern på alvor

Når du besøker denne nettsiden, kan nettleseren din lagre informasjonskapsler (cookies). Noen brukes til statistikk, og andre er lagt inn av tredjeparttjenester.
Ved å klikke 'Godta alle' aksepterer du bruk av cookies. Les mer her
GODTA ALLE
VELG

Tjenester

Vi hjelper deg å sette spor så du bli husket og funnet av flere i en kjøpssituasjon

Markedsplan

Finn veien til mål med en god markedsplan basert på innsikt, smarte strategiske mål og riktig taktikk.

Branding

Bygg ditt brand med en unik personlighet og egenart, så blir du husket og vurdert i en kjøpssituasjon.

Reklame

Kombinér kreativ emosjonell reklame og rasjonell salgsaktivering for maksimal effekt.

Design

Skap gode kundeopplevelser med et brukervennlig og intuitivt design.

Nettsider og teknologi

Øk din konkurransekraft med smart teknologi og sømløse kundereiser.

SEO

Kom deg helt til topps på organiske søk etter dine produkter og tjenester.

La oss hjelpe deg med markedsføring som setter spor, og gjør at du blir sett, husket og valgt i en kjøpssituasjon

Ta kontakt med oss i Leonberg for en uforpliktende prat om hvordan vi kan hjelpe deg å nå dine mål


Innsikt

Innsikt
branding

Dette sier «The Double Jeopardy Law» om å skape vekst

Dette sier «The Double Jeopardy Law» om å skape vekst

Forskning utført av Ehrenberg-Bass Institute of Marketing Science ved Oxford Universitet i Australia slår fast følgende om The Double Jeopardy Law for å skape vekst.

Lær mer

Slik skapes vekst
markedsplan

Bygg din markedsplan på innsikt, smarte strategiske mål og riktig taktikk

Bygg din markedsplan på innsikt, smarte strategiske mål og riktig taktikk

Denne metodikken er veletablert blant virksomheter over hele verden, og startet med Neil McElroys memo fra 1931, som handler om diagnostikk, strategi og taktikk.

Lær mer

Markedsplan
reklame_ny

Med Bothism treffer du både hjertet og hodet, og skaper størst vekst

Med Bothism treffer du både hjertet og hodet, og skaper størst vekst

«Any idiot can do the short term. Any idiot can do the long term. The trics is to do both»
– Hugh Johnston - CFO Pepsi.

Lær mer

Kommunikasjon

Faglig påfyll

Les mer

Innsikt

Her kan du lese om hvordan du etablerer en god markedsplan med strategiske valg og tilhørende taktiske virkemidler, og hva som er viktig for å oppnå best mulig resultat av ditt markedsbudsjett.

Les mer

Innsikt