For å bli sett, husket og vurdert i en kjøpssituasjon er det ekstremt viktig at du rendyrker din personlighet og egenart i alle kanaler. Valg av riktige merkevarekoder er en av dine viktigste strategiske grep for å skille deg ut blant dine konkurrenter.
Vi i Leonberg har lang erfaring med å utvikle sterke merkevarenavn, logoer og tilhørende merkevarekoder som gjør at du står frem og skiller deg ut.
Vi hjelper deg med å utvikle reklame, nettsider og salgsmateriell som bidrar til at du skiller deg ut og står frem i forhold til dine konkurrenter.
Dine merkevarekoder er:
Produkt- eller virksomhetsnavn, logo, slogan, farger, fonter, melodi, mønster, ikoner, bildemanér, personligheter, karakterer m.m.
Vi hjelper deg med:
Merkevarestrategi
Visuell identitet
Presentasjonsmateriell
Les mer om branding
BrandingVi hjelper deg med:
Merkevarestrategi
Visuell identitet
Presentasjonsmateriell
Se alle referanser
ReferanserForskning utført av Ehrenberg-Bass Institute of Marketing Science ved Oxford Universitet i Australia slår fast følgende om The Double Jeopardy Law for å skape vekst.
Les mer
Denne metodikken er veletablert blant virksomheter over hele verden, og startet med Neil McElroys memo fra 1931, som handler om diagnostikk, strategi og taktikk.
Les mer
«Any idiot can do the short term. Any idiot can do the long term. The trics is to do both»
– Hugh Johnston - CFO Pepsi.
Les mer
Les mer
InnsiktHer kan du lese om hvordan du etablerer en god markedsplan med strategiske valg og tilhørende taktiske virkemidler, og hva som er viktig for å oppnå best mulig resultat av din markedsføring.
Ta kontakt med oss i Leonberg for en uforpliktende prat om hvordan vi kan hjelpe deg å nå dine mål.