Verdiløfte som betyr noe for kunden. Funksjonelt, emosjonelt og sosialt.
Vi bruker design, kommunikasjon og teknologi til å skape verdier

Design er alt. Og alt er Design. Visuelt, funksjonelt og emosjonelt.

Design

Med brukersentrert design kaster man hypoteser og subjektive meninger over bord og erstatter dem med dyp forståelse for brukernes behov, evner og adferd. Med brukerene i sentrum vil man kunne oppdage om det er andre verdier kunden setter pris på enn de man selv tror er viktig.
Les mer


Kommunikasjon

Med kommunikasjon og dialog knyttes mennesker sammen gjennom, kreativ, visuell, relevant, nyttig og engasjerende innhold. Som svarer på kundens funksjonelle, emosjonelle og sosiale behov. I en designprosess er det irrelevant hva du selv tror er god kommunikasjon. Det er kundens behov, evner og adferd som er avgjørende.
Les mer


Teknologi

Med teknologi utvikles smarte produkter, tjenester og systemer som setter brukerene i sentrum og gir gode kundeopplevelser. Teknologi brukt på en smart måte gir deg økt konkurransekraft og gevinster for begge parter i en relasjon.
Meld deg på nyhetsbrev
JOBBER
2014-flagship-chrono-black-ads-layout-smhanowa
Fritjof E. Rasmussen
Webdesign
arrow
nordkapp enduro705 005
Nordkapp Boats
Branding/design «Ranger»
arrow
11
Redningsselskapet
125-års jubileumsbok
arrow
rs aarsrapport2015 c2
Redningsselskapet
Årsrapport 2015
arrow
skibladner profilbilde copy
Oplandske Dampskibsselskap
Dronningen av Mjøsa på nett
arrow
vigres logo mockup1
Vigres
Visuell profil og web
arrow
viasea 03
Viasea Shipping
Navn, visuell profil og web
arrow
dscf2051
SIØ Studentsamskipsnaden
SIØ rebranding
arrow
haloproof eske
Nordic Waterproofing
Produktemballasje
arrow
logo-forside
Bright Rådgivende ingeniører
Logo og visuell profil
arrow
bookstore edition v08 05
Redningsselskapet
Magasindesing
arrow
icebear
Borregaard
Borregaard Ice Bear
arrow
leonberg logo center white
Tuneveien 4, 1710 Sarpsborg - post@leonberg.no - +47 69 13 99 99 - www.leonberg.no
Logg inn
All content © leonberg 2016