Reklame

Reklame som treffer både hjertet og hodet er mest effektivt

reklame_ny

Reklame som skaper oppmerksomhet og vekker følelser (høy fame/buzz-faktor) øker sjansen for at du blir husket, vurdert og valgt i en kjøpssituasjon.

Dette i motsetning til rasjonell salgsaktivering‬‭ som har som mål å‭ ‬øke salget der og da gjennom gode insentiver‭. ‬Det som kjennetegner rasjonell salgsaktiverende reklame er at den fokuserer på produkt‭ og pris‭, ‬og resultatene uteblir kort tid etter at aktiviteten avsluttes‭. Derfor er det viktig å kombinere rasjonell salgsaktivering med emosjonell reklame for å oppnå best resultat over tid.

Vi i Leonberg hjelper deg med kreativ emosjonell reklame og rasjonell salgsaktivering, som sammen gir best resultat over tid.

Ta kontakt for et møte.

Vi hjelper deg med:

Kampanjer

Annonsering

Salgsaktivering/tilbud

Direktereklame

PR / Presse

Salgsmateriell

Vi hjelper deg med:

Kampanjer

Annonsering

Salgsaktivering/tilbud

Direktereklame

PR / Presse

Salgsmateriell

Reklame, Design

Høgli boligprosjekt på toppen av Mysen

hogli2

Frigaard Bolig

Høgli boligprosjekt på toppen av Mysen

hogli2

Reklame

Kreativ emosjonell 08-reklame som ble en snakkis på byen

Screenshot%202022-04-12%20at%2013_49_28

Sarpsborg08

Kreativ emosjonell 08-reklame som ble en snakkis på byen

Screenshot%202022-04-12%20at%2013_49_28

Reklame

Sterke produkter – sterke virkemidler

glomma

GlommaPapp AS

Sterke produkter – sterke virkemidler

glomma

Reklame

De beste i verden har en ting felles...

stadion-hero

Stadion AS

De beste i verden har en ting felles...

stadion-hero

Se alle referanser

Referanser

Tjenester

markedsplan

Markedsplan

Finn veien til mål med en god markedsplan basert på innsikt, smarte strategiske mål og riktig taktikk.

branding

Branding

Bygg ditt brand med en unik personlighet og egenart, så blir du husket og vurdert i en kjøpssituasjon.

reklame_ny

Reklame

Kombinér kreativ emosjonell reklame og rasjonell salgsaktivering for maksimal effekt.

design2

Design

Skap gode kundeopplevelser med et brukervennlig og intuitivt design.

teknologi

Teknologi

Øk din konkurransekraft med smart teknologi og sømløse kundereiser.

seo4

SEO

Kom deg helt til topps på organiske søk etter dine produkter og tjenester.

Innsikt

Innsikt

The Double Jeopardy Law sier: Skill deg ut og brøl. Kreativt.

Forskning utført av Ehrenberg-Bass Institute of Marketing Science ved Oxford Universitet i Australia slår fast følgende om The Double Jeopardy Law for å skape vekst.

Les mer

Slik skapes vekst

Bygg din markedsplan på innsikt, smarte strategiske mål og riktig taktikk

Denne metodikken er veletablert blant virksomheter over hele verden, og startet med Neil McElroys memo fra 1931, som handler om diagnostikk, strategi og taktikk.

Les mer

Markedsplan

Med Bothism treffer du både hjertet og hodet, og skaper størst vekst

«Any idiot can do the short term. Any idiot can do the long term. The trics is to do both»
– Hugh Johnston - CFO Pepsi.

Les mer

Kommunikasjon

Faglig påfyll

Les mer

Innsikt

Her kan du lese om hvordan du etablerer en god markedsplan med strategiske valg og tilhørende taktiske virkemidler, og hva som er viktig for å oppnå best mulig resultat av din markedsføring.

La oss hjelpe deg med reklame som setter spor så du lettere blir husket og valgt i en kjøpssituasjon.

Ta kontakt med oss i Leonberg for en uforpliktende prat hvordan vi kan hjelpe deg med å skape vekst gjennom emosjonell og rasjonell salgsaktivering i alle kanaler.