Med branding som setter spor blir du lettere husket og valgt i en kjøpssituasjon.
Slik skaper du vekst
Slik skapes vekstStart året med en markedsplan der innsikt og kunnskap om markedet ligger til grunn for dine strategiske valg med tilhørende taktikk for å nå dine mål.
Les mer
MarkedsplanSe alle referanser
ReferanserForskning utført av Ehrenberg-Bass Institute of Marketing Science ved Oxford Universitet i Australia slår fast følgende om The Double Jeopardy Law for å skape vekst.
Les mer
Denne metodikken er veletablert blant virksomheter over hele verden, og startet med Neil McElroys memo fra 1931, som handler om diagnostikk, strategi og taktikk.
Les mer
«Any idiot can do the short term. Any idiot can do the long term. The trics is to do both»
– Hugh Johnston - CFO Pepsi.
Les mer
Les mer
InnsiktHer kan du lese om hvordan du etablerer en god markedsplan med strategiske valg og tilhørende taktiske virkemidler, og hva som er viktig for å oppnå best mulig resultat av din markedsføring.
Ta kontakt med oss i Leonberg for en uforpliktende prat om hvordan vi kan hjelpe deg å nå dine mål.