En miks av emosjonell og rasjonell reklame som gir best resultat
Kreativ emosjonell kommunikasjon kombinert med salgsutløsende rasjonell reklame gir best resultat over tid. 

Forskning viser at en kombinasjon av langsiktig kreativ emosjonell kommunikasjon til hele målgruppen (60% av budsjettet) kombinert med kortsiktig salgsaktivering med gode insentiver som f.eks. tilgift eller en nyhet (40% av budsjettet) gir de beste forretningsmessige resultatene over tid.

Unngå tilbud og rabatter
Utelukkende fokus på agressiv rasjonell salgsaktivering og bruk av rabatt som virkemiddel skaper ikke langsiktig vekst, men vil ofte resultere i økt prissensitivitet og redusert fortjeneste. Valget er ditt. Tenk langsiktig og tjen mer, eller fokuser på kortsiktig salgsaktivering og tjen mindre.


La oss hjelpe deg med markedsføring for din virksomhet – fra oppmerksomhet, synlighet og kjennskap – til kjøp og gjenkjøp – der kundens behov, evner og holdninger står i sentrum for valg av strategi og taktikk.

Vi hjelper deg med:
Idé og kommunikasjonskonsept
Kampanjer
Annonser
Direkte reklame
Salgsmateriell
PR, messer og utstillinger
Presse
Tekst
Film
Foto / 3D
VR
Animasjoner
Illustrasjoner
SEO / SEM
Andre tjenester
Slik lager du en markedsplan
Scrathc-icon
La oss hjelpe deg med design, kommunikasjon og teknologi som skaper vekst og målbare resultater for din virksomhet.

Kontakt oss på post@leonberg.no
Velg fordelsprogram