10 viktige egenskaper for ditt verdiløfte - Leonberg
10 viktige egenskaper for ditt verdiløfte
Ditt verdiløfte beskriver hvordan en samling produkter og tjenester utfører en jobb, gir tydelige gevinster og fjerner problemer for en bestemt målgruppe. Verdiene dekker funksjonelle, emosjonelle og sosiale behov.

Her er 10 punkter som kjennetegner gode verdiløfter.

  1. De er forankret i en skalerbar forretningsmodell.
  2. De har fokus på noen få gevinster og utfordringer som de løser på en suveren måte.
  3. De har fokus på jobber, gevinster og utfordringer mange er villige til å betale lite for, eller som noen få er villige til å betale mye for.
  4. De forstår hvordan kunden måler suksess i forhold til ditt verdiløfte.
  5. De fokuser på å løse de viktigste jobbene, gi tydelige gevinster og fjerner utfordringer og hindringer.
  6. De skiller seg fra konkurrentene på en meningsfull måte.
  7. De løser både funksjonelle, emosjonelle og sosiale problemer.
  8. De slår dine konkurrenter på minst et område.
  9. De er vanskelig å kopiere av andre.
  10. De fokuser på urealiserte jobber, gevinster og problemer

Uten et tydelig definert verdiløfte er det vanskelig å lage treffsikker kommunikasjon som engasjerer, begeistrer og overbeviser.
Her kan du lese mer om verktøyene vi bruker for å etablere suverene verdiløfter for våre kunder.

 
Andreas Wendt

Andreas Wendt

Forretningsutvikler/konsulent
Send e-post
Mobil: 959 66 604
leonberg logo center white
Tuneveien 4, 1710 Sarpsborg - post@leonberg.no - +47 69 13 99 99 - www.leonberg.no
Logg inn
All content © leonberg 2016