Bruk kanaler som treffer, engasjerer og konverterer

Vi hjelper deg å velge riktige kanaler for din målgruppe

For noen er god synlighet på søkesider og sosiale medier de viktigste kanalene. For andre er det merkevarebygging gjennom tv, kino og ukepresse. Og for butikkjeder kan det være kundeavisen i posten som gir best resultat. Uansett, det avgjørende er å finne kanalmiksen som virker best for din virksomhet.


Innholdet betyr mest

Gode planer, prosesser og valg av riktige kanaler er viktig for å lykkes med å nå ut til dine målgrupper. Men innholdet og den kreative idéen er det som kan flytte fjell og få ting til å skje. Innhold som overrasker, sjarmerer og begeistrer, og som snakker til hjertet før det snakker til hodet. Bruk derfor tid og ressurser på godt kreativt innhold og distribuer det gjennom kanaler du vet målgruppen bruker.

 


Kanaloversikt:


Egne eide digital kanaler (inbound) 
  • Hjemmeside
  • Nettbutikk
  • Blogg
  • Mobile App
  • E-post
  • SoMe 
  • Videokanaler
  • SEO/Søk 
  • Infoskjermer

Kjøpte digital kanaler (outbound)
  • Adwords
  • Display (PPC/Programatikk/Performance/Affiliate/Re-targeting)
  • Native content (kjøpt/sponset)
  • Native display
  • Mobil apps
  • Videokanaler
  • SoMo (betalt plassering)
  • SMS/MMS

Kjøpte kanaler
  • Fag- /dags- og ukepresseannonse
  • DM
  • Massekommunikasjon (print, tv, radio)
  • Utendørsreklame
  • Digital Signage

Andre kanaler
  • PR
  • Salgspersonell
  • Utsalgssted
  • Utstillinger/messer



Ta kontakt med oss for en prat om hvordan du best kan nå ut til dine målgrupper.

Sveinung Thunæs

Sveinung Thunæs

Web-/interaksjonsdesigner
Send e-post
Mobil: +47 918 87 802
leonberg logo center white
Tuneveien 4, 1710 Sarpsborg - post@leonberg.no - +47 69 13 99 99 - www.leonberg.no
Logg inn
All content © leonberg 2016