Kommunikasjon - Snakk til hjertet før du snakker til hodet.

Snakk til hjertet før du snakker til hodet

Grunnsteinen i all god kommunikasjon er den gode idéen. Men like viktig som at den gode idéen treffer hjertet, engasjerer og begeistrer, må budskapet ha et verdiløfte som tilfredsstiller funksjonelle, emosjonelle og sosiale behov hos kunden. Med Business Canvas Model og Value Proposition Canvas utvikler vi treffsikre verdiløfter som betyr noe for kunden, og som gjør det enklere å kommunisere et budskap som gir gode resultater. 



Du samarbeider sikkert i dag med et byrå som følger med i utviklingen. Som briljerer med buzzwords og trebokstavforkortelser (TBF) for nye kanaler og teknologier. Men er de i stand til å kombinere det med innhold som engasjerer, begeistrer og overbeviser? Er de i stand til å utvikle den gode idéen som flytter fjell? Et smart kommunikasjonskonsept gjør at du blir sett og husket – og valgt i stedet for en konkurrent.

Digitale markedsføringstrender er nemlig ikke noe hokus pokus. Det er bare nye måter å bære frem budskap på. Og finne verktøy til måling, mottak og behandling av respons. Men hvem har skylden når responsen uteblir? Og hvorfor? Kan det simpelthen være fordi ingen skjønner et kvidder av hva du prøver å fortelle.

Vi i Leonberg synes det er viktig å starte i riktig ende. Vi må legge ned grunnsteinen før vi starter den praktiske gjennomføringen. Og grunnsteinen er en god idé som engasjerer og begeistrer, og som er forankret i en solid forretningsmodell med tydelige verdiløfter. Fordi det fungerer i alle kanaler og på alle plattformer. Vi må snakke til hjertet før vi kan snakke til hodet.   
Reklamefilm kino for redningsselskapet
Hvert mister noen et familiemedlem på havet. Vi laget en film for Redningsselskapet som viser at oppgavene ombord blir tunge når far er borte.
Se alle jobber

Lyst på en prat?

Ring oss på tlf.: 69 13 99 99
eller send oss en e-post
Meld deg på nyhetsbrev
leonberg logo center white
Tuneveien 4, 1710 Sarpsborg - post@leonberg.no - +47 69 13 99 99 - www.leonberg.no
Logg inn
All content © leonberg 2016