Hva skal du kommunisere?
Uten et tydelig definert verdiløfte er det vanskelig å lage en treffsikker kommunikasjon som engasjerer, begeistrer og overbeviser. Her får du ti sjekkpunkter som sikrer suksess.

Ditt verdiløfte beskriver hvordan dine produkter og tjenester løser en jobb, gir tydelige gevinster og fjerner problemer for en bestemt målgruppe. Verdiene dekker funksjonelle, emosjonelle og sosiale behov.
 

Her er ti punkter som kjennetegner gode verdiløfter:

 
  • De er forankret i en skalerbar forretningsmodell.
  • De har fokus på noen få gevinster og utfordringer som de løser på en suveren måte.
  • De har fokus på jobber, gevinster og utfordringer mange er villige til å betale lite for, eller som noen få er villige til å betale mye for.
  • De forstår hvordan kunden måler suksess i forhold til ditt verdiløfte.
  • De fokuser på å løse de viktigste jobbene, gi tydelige gevinster og fjerner utfordringer og hindringer.
  • De skiller seg fra konkurrentene på en meningsfull måte.
  • De løser både funksjonelle, emosjonelle og sosiale problemer.
  • De slår dine konkurrenter på minst et område.
  • De er vanskelig å kopiere av andre.
  • De fokuser på urealiserte jobber, gevinster og problemer

Her kan du lese mer om verktøyene vi bruker for å etablere suverene verdiløfter for våre kunder.
JOBBER
Nye nettsider for SiØ
Studentsamskibnaden i Østfold
Nye nettsider for SiØ
arrow
Photoshoot av DNA kontorstol fra Altistore
Altistore
Photoshoot av DNA kontorstol fra Altistore
arrow
Interiør og dekor for Sudentsamskipnaden i Østfold
Studentsamskipnaden i Østfold
Interiørdesign og dekor til SIØ's kaffebar
arrow
Utstillingsdesign VPK Peterson til ScanPack
VPK Peterson
Utstillingsdesign laget av kundens egne produkter
arrow
Lansering av kontormøbelserien DNA
Altistore
Lansering av ny kontormøbelserie for Altistore
arrow
Byggmakker Online Audition
Byggmakker
Kampanje Byggmakker Online Audition
arrow