Grunnsteinen i all god kommunikasjon er den gode idéen som snakker til hjertet før den snakker til hodet.
Vi i Leonberg synes det er viktig å starte i riktig ende. Vi må legge ned grunnsteinen før vi starter den praktiske gjennomføringen. Og grunnsteinen er en god idé som engasjerer og begeistrer, og som er forankret i en solid forretningsmodell med tydelige verdiløfter som svarer på kundens behov. Fordi det fungerer i alle kanaler og på alle plattformer. Vi må snakke til hjertet før vi kan snakke til hodet.
Du samarbeider sikkert i dag med et byrå som følger med i utviklingen. Som briljerer med buzzwords og trebokstavforkortelser (TBF) for nye kanaler og teknologier. Men er de i stand til å kombinere det med innhold som engasjerer, begeistrer og overbeviser? Er de i stand til å utvikle den gode idéen som flytter fjell? Et smart kommunikasjonskonsept gjør at du blir sett, trodd og husket – og valgt i stedet for en konkurrent. Digitale markedsføringstrender er nemlig ikke noe hokus pokus. Det er bare nye måter å bære frem et budskap på.