10 viktige egenskaper for ditt verdiløfte
torch_utfallende
Uten et tydelig definert verdiløfte er det vanskelig å lage en treffsikker kommunikasjon som engasjerer, begeistrer og overbeviser. Her får du ti sjekkpunkter som sikrer suksess.

Ditt verdiløfte beskriver hvordan dine produkter og tjenester løser en jobb, gir tydelige gevinster og fjerner problemer for en bestemt målgruppe. Verdiene dekker funksjonelle, emosjonelle og sosiale behov.
 

Her er ti punkter som kjennetegner gode verdiløfter:

  • De er forankret i en skalerbar forretningsmodell.
  • De har fokus på noen få gevinster og utfordringer som de løser på en suveren måte.
  • De har fokus på jobber, gevinster og utfordringer mange er villige til å betale lite for, eller som noen få er villige til å betale mye for.
  • De forstår hvordan kunden måler suksess i forhold til ditt verdiløfte.
  • De fokuser på å løse de viktigste jobbene, gi tydelige gevinster og fjerner utfordringer og hindringer.
  • De skiller seg fra konkurrentene på en meningsfull måte.
  • De løser både funksjonelle, emosjonelle og sosiale behov.
  • De slår dine konkurrenter på minst et område.
  • De er vanskelig å kopiere av andre.
  • De fokuser på urealiserte jobber, gevinster og problemer

Her kan du lese mer om verktøyene vi bruker for å etablere suverene verdiløfter for våre kunder.

Få mer ut av markedsbudsjettet
med Fordelsavtale

SLIK GÅR VI FREM
Med design, kommunikasjon og teknologi skaper vi verdier og økt konkurransekraft
Bli med og design brukersentrerte produkter, tjenester, kundereiser og kommunikasjon som gir deg entusiastiske og lojale kunder. Vi tror på design, kommunikasjon og teknologi som sentrale virkemidler for å skape økt konkurransekraft.
 
Les hvordan vi jobber
Leonberg%20_Design_Orange
Leonberg%20_Design_Orange
Design
Leonberg%20-%20Kommunikasjon_Orange
Leonberg%20-%20Kommunikasjon_Orange
Kommunikasjon
Leonberg%20-%20Teknologi_Orange
Leonberg%20-%20Teknologi_Orange
Teknologi