Kampanjekonsept «De nominerte» før Spellemannprisen 2017

Kunde: Ordentlig Radio
Ansvarlig hos kunde: Lars Ulseth/Tor Andersen
Kategori: Kampanje/direct mail
I januar fikk vi i oppdrag for den helnorske radiokanalen «Ordentlig Radio» å promotere temasendingene under oppvarmingen til Spellemannprisen 2017. Løsningen ble en Facebook kampanje med innlegg hver dag før sending. Den første uken av kampanjen økte antall likerklikk med 3725%, innleggsengasjement med 543% og handlinger på siden med 475%.
Skjermbilde%202017-03-01%20kl_%2009_49_56
Skjermbilde%202017-03-01%20kl_%2009_51_10
Skjermbilde%202017-03-01%20kl_%2009_51_38
Skjermbilde%202017-03-01%20kl_%2009_52_05
Skjermbilde%202017-03-01%20kl_%2009_52_31
Skjermbilde%202017-03-01%20kl_%2009_53_04
Skjermbilde%202017-03-01%20kl_%2009_53_24
Skjermbilde%202017-03-01%20kl_%2009_53_51